Klanten vertellen

Onze klanten geven ons gemiddeld
een 9.7 op basis van 447 ervaringen.

Schrijf een beoordeling

    Bedankt voor uw beoordeling!

    Ervaring

    21-05-2016 door

    Ervaring

    20-05-2016 door

    Ervaring

    19-05-2016 door

    vakwerk !!!

    14-05-2016 door

    Moeilijke vloer met een aantal rondingen. Keurig gelegd door een vriendelijke vakman. Plinten strak zonder kieren. We zijn helemaal tevreden.

    Schitterende vloer, vakkundige en vriendelijke mensen

    27-04-2016 door

    Diverse zaken bezocht, maar Holland Parket stak boven de rest uit qua vakkundige advisering. Wijnand luisterde goed naar onze ideeën en wensen en adviseerde uiteindelijk een PVC/kurk vloer van Wicander. Vorige week heeft Wim de vloer gelegd. Topwerk ! Er waren voldoende uitdagingen (convectorput, kruipluik, plinten keuken bijwerken, deuren bijwerken), maar alles werd binnen 2 dagen perfect opgelost. Wim is een (zeer sympathieke) vakman. We zijn enorm blij met de vloer en bedanken Wim en Wijnand voor de geweldige service !

    kwaliteit en liefde voor het vak

    21-04-2016 door

    Wij hebben onlangs onze trap laten bekleden met eikenhout. Wij waren wat verbaasd te horen dat dat drie dagen zou duren. We hebben gezien waarom: Alles wordt ter plekke opgemeten en gezaagd. Zeer zorgvuldig met een duidelijk plan. Op de derde dag werd de trap met de hand geschuurd en in de olie gezet. Nu hadden wij ook wel een vakman. Hard doorwerkend en een zonnetje in huis. Niet meer dan èèn kopje koffie en dan weer de trap op. Bedankt Holland Parket. Echt vakwerk!

    Zeer tevreden!

    21-03-2016 door

    Goede voorlichting en afspraken. Alles klopte en het ziet er weer als nieuw uit. De medewerker werkte prima, was attent en vakkundig. Een aanrader dus!

    Na 15 jaar weer nieuwe vloer

    19-03-2016 door

    Na een slechte start zijn wij helemaal tevreden over het resultaat. Onze vloer is na het schuren, borstelen en de olie als nieuw. Wij gaan met het mooie boeket bloemen hele gezellige Paasdagen tegemoet. Bedankt Holland Parket

    Super mooi

    18-03-2016 door

    Wij hebben lekkage gehad,alles bij elkaar twee maanden in de troep gezeten.De hele benedenverdieping is met PVC kliklaminaat vernieuwd.
    Wim jij verdiend van ons 'n 10 met 'n griffel,,je heb zo netjes de vloer gelegd en de afwerking met al die plintjes zo vakkundig gedaan.
    Bovendien was jij erg vriendelijk ,het voelde zo vertrouwd..Wij zijn super trots dat we er nu weer zo netjes bij zitten.
    Vriendelijke groetjes van ons Rob & Thea

    Goed advies en keurig werk geleverd

    16-03-2016 door

    12 jaar geleden hebben wij nu onze houten vloer laten schuren en aanhelen door Holland parket. Door onze goede ervaringen zijn we nu weer bij Holland Parket terecht gekomen. Dit keer is het geschuurd, gekleurd en ook een stuk bijgelegd. Incl. Nieuwe plinten. We kregen een goed en duidelijk advies. Wij zijn erg blij met het resultaat. Precies zoals afgesproken en super netjes afgewerkt. Een echte aanrader met een prima prijs/ kwaliteit verhouding.