Klanten vertellen

Onze klanten geven ons gemiddeld
een 8.8 op basis van 169 ervaringen.

Schrijf een beoordeling

Bedankt voor uw beoordeling!

Zeer tevreden! We kochten een huis en de vloer was geel en glom.

16-08-2018 door

Zeer tevreden! We kochten een huis en de vloer was geel en glom. We wilden een matte lichtere vloer. Maar het is maple en dat is zeer lastig te bewerken. Hollandparker zei dat ze het konden maken zoals wij wilden. En dat bleek helemaal waar. Resultaat na schuren en oliën is geweldig. Zeer tevreden.

Reactie van Holland Parket:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. We hopen dat u nog lang van uw vloer mag genieten.

Bij dit bedrijf terecht gekomen via tip van onze aannemer.

14-08-2018 door

Bij dit bedrijf terecht gekomen via tip van onze aannemer. Zeer tevreden over de gelegde parketvloer.Goed advies, denkt mee en is betrokken bij verbouwing.
Aardige en vakkundige parketleggers .
Al met al een aanrader.

Reactie van Holland Parket:

Dank voor uw positieve reactie. Veel woonplezier toegewenst.
Groet, team Holland Parket

goed professioneel advies, vriendelijk en geduldig, komen met vele alternatieven

31-07-2018 door

Reactie van Holland Parket:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij wensen u veel woonplezier op de nieuwe vloer.
Groet, Team Holland Parket

Holland Parket heeft onze parketvloer ruim 6 jaar na het leggen voor het eerst onderhouden middels polijsten en hardwax oliën.

25-07-2018 door

Holland Parket heeft onze parketvloer ruim 6 jaar na het leggen voor het eerst onderhouden middels polijsten en hardwax oliën. Er werd vooraf goed rekening gehouden met wanneer dit voor ons schikt en de uitvoering verliep snel en netjes. Na volledig uitharden van de olie bleek dat er plekken nog wat "arm" waren, duidelijk vanwege lokale extra slijtage door geschoven stoelen. Ook waren er kwaststrepen te zien in moeilijk bereikbare delen. Na melding hiervan gemaakt te hebben, is direct de opvolgende dag al iemand teruggekomen van Holland Parket om deze details tot in de puntjes af te werken en tot volledige tevredenheid. Kortom, prima service!

Reactie van Holland Parket:

Geachte heer Franken,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij wensen u nog veel woonplezier op de vloer.

prima werk geleverd

23-07-2018 door

Reactie van Holland Parket:

Geachte heer Wessel,

Hartelijk dank voor de positieve reactie. Wij hopen dat u samen met uw vrouw nog lang van de vloer mogen genieten.
Hartelijke groet, Coby van Beek.

Wij hebben een nieuwe laminaatvloer door Holland parket laten legen.

29-06-2018 door

Wij hebben een nieuwe laminaatvloer door Holland parket laten legen. Wij zijn erg ontevreden de vloer was niet goed gelegd dat kwam door de ondervloer ik vroeg of ze zouden kunnen komen kijken ze gaven als antwoord geen tijd. Wij hebben 4 keer de kamer leeg moeten halen om het goed te krijgen en toen het klaar was hadden we kleurverschil. We waren het zo zat dat we zijden laat maar. Zeker geen aanraden. Zal er zeker nooit meer komen.

Reactie van Holland Parket:

Geachte heer Spies,
Wij betreuren de gang van zaken.
Het probleem was inderdaad uw plavuizen ondervloer. Deze was erg ongelijk en daardoor veerde de laminaatvloer en ontstonden er kieren.
Wij inspecteren normaliter altijd vooraf de ondervloer. U vertelde ons echter dat deze vlak was en daarom werd afgezien van inspectie.
Uiteindelijk hebben we de vloer weer opgenomen, een andere duurdere ondervloer geplaatst en het laminaat herlegd. Hiervoor hebben we u geen kosten in rekening gebracht en u zelfs een flinke korting gegeven voor het ongemak.
Jammer dat u dit niet hebt vermeld in uw beoordeling.
Nogmaals onze excuses voor deze gang van zaken.
Team Holland Parket.

Mooie vloer maar wij hebben lichte vlekken erin die kunnen alleen weggehaald worden als die er uit gezaagd word durven wij niet aan helaas ook hier en daar wat vlot klaar willen zijn niet alles even netjes afgewerkt
Heel jammer wij hebben de vloer laten leggen voor de service en garantie maar daar hadden wij het niet voor hoeven doen zeker geen aanrader .

23-06-2018 door

Mooie vloer maar wij hebben lichte vlekken erin die kunnen alleen weggehaald worden als die er uit gezaagd word durven wij niet aan helaas ook hier en daar wat vlot klaar willen zijn niet alles even netjes afgewerkt
Heel jammer wij hebben de vloer laten leggen voor de service en garantie maar daar hadden wij het niet voor hoeven doen zeker geen aanrader . Nu zijn we een jaar verder en balen wij ontzettend van die plekken die uiteraard in het zicht zitten . ook heel veel meters plinten over voor pakweg 200€ doordat het een mooie vloer is krijgt Holland parket een krappe 6 was het goed opgelost zeker een 9

Reactie van Holland Parket:

Geachte her, mevrouw Verhage,
In onze administratie kunnen wij niets terugvinden onder uw naam. Daarom kunnen wij helaas hierop niet inhoudelijk reageren.
De plinten die over zijn kunnen deze altijd retour.
Wanneer u telefonisch contact met ons opneemt kunnen wij e.e.a. bespreken.

zeer vakkundig en mooi gemaakt
Ook meegedacht om het nog mooier te maken.

22-05-2018 door

Hier en daar zien we wat aanzetpekjes van het aflakken.
Geen onderhoudsadvies ontvangen.
Verder is een Bart aardige man die met ons meedacht.

10-05-2018 door

Reactie van Holland Parket:

Wij nemen even contact met u op.

Afspraken goed nagekomen.
Echt vakwerk geleverd, zeer tevreden

06-05-2018 door