Wat een mooie vloer, geweldig gelegd door Wouter!!!
30-07-2016 door Bert en Hetty
In 3 dagen is het huis ONS huis geworden. Nu komende dagen verhuizen en dan genieten!!! Wouter bedankt voor je meedenken en buffelen. Knap hoe je het hebt gedaan!
30-07-2016 door Bert en Hetty
28-07-2016 door
24-07-2016 door Henriet
22-07-2016 door Nico
22-07-2016 door Anne
14-07-2016 door jge
14-07-2016 door Jan
11-07-2016 door Anita
Reactie van Holland Parket:
Geachte mevrouw Dute,
Fijn om te horen dat alles nu goed is gekomen.
Structuur en glansverschillen zijn altijd lastig te beoordelen, omdat het in dit product mag voorkomen.
Maar de klant is koning, daarom hebben wij de door u aangegeven delen vervangen.
Goed dat u nu tevreden bent.
Veel plezier met de vloer!
02-07-2016 door S.van Beek/ANNEKE PUYK
22-06-2016 door Ewout
Reactie van Holland Parket:
Allereerst onze excuses voor het late beginnen op de 1e dag.
Dit kwam omdat de vloer eerst nog ingeladen moest worden bij onze leverancier.
De 1e dag word er voor uw gevoel niet veel gedaan, maar alle materialen moeten naar binnen gebracht worden en een beginbaan opgezet, dit kost altijd wat meer tijd. Als dit eenmaal vast zit, kunnen we in rap tempo verder.
Erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het werk van Wouter.
Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer en mooie gerenoveerde trap.
Met vriendelijke groet,
Holland Parket.