Klanten vertellen

Onze klanten geven ons gemiddeld
een 9.7 op basis van 447 ervaringen.

Schrijf een beoordeling

    Bedankt voor uw beoordeling!

    Wat een mooie vloer, geweldig gelegd door Wouter!!!

    30-07-2016 door

    In 3 dagen is het huis ONS huis geworden. Nu komende dagen verhuizen en dan genieten!!! Wouter bedankt voor je meedenken en buffelen. Knap hoe je het hebt gedaan!

    Ervaring

    28-07-2016 door

    Keurig werk!

    24-07-2016 door

    Gehele proces van opschuren bestaande vloer in oud huis is goed verlopen. Voldoende voorinformatie ontvangen in de showroom. Conform afspraak een inspectie gehad waarbij gekeken is wat de mogelijkheden zijn. Nauwkeurig werk geleverd tijdens schuren zelf. Keurige prijs. We zijn helemaal tevreden!

    In wat ouderwetse winkel, die te vaak gesloten is
    werden wij goed en vakkundig geholpen.
    Op kort termijn is het "parket" prima en mooi gelegd!

    22-07-2016 door

    Zie hier boven !

    22-07-2016 door

    PARKET BIJ ONS GESCHUURD EN IN DE OLIE GEZET.

    14-07-2016 door

    PARKET BIJ ONS GESCHUURD EN IN DE OLIE GEZET. ALLEEN JAMMER DAT DE MONTEUR DE PAS GESCHILDERDE
    DEUR, KOZIJN EN TOOG MET DE SCHUURMACHINE BESCHADIGD HEEFT. VERDERS VLOER KEURIG GEDAAN.

    Perfect geschuurd en afgewerkt met olie.

    14-07-2016 door

    Eerste indruk heel goed, in de winkel zeer goed geadviseerd en zeer vriendelijk geholpen.
    Plaatsing en montage, dag 1 prima en mannen denken goed mee.

    11-07-2016 door

    Eerste indruk heel goed, in de winkel zeer goed geadviseerd en zeer vriendelijk geholpen.
    Plaatsing en montage, dag 1 prima en mannen denken goed mee. Helaas heb ik in de ochtend al opgemerkt dat er verschillende planken veel meer glans hebben (waarvan 2 planken het ergst). dit word weggewuifd.
    Dag 2 een andere man waarvan ik in eerste instantie ook denk dat het prima gaat. Ook vandaag maak ik de opmerking dat er meerdere planken tussen zitten met veel meer glans en dat ik dat niet mooi vind. Ook de afwerking van bepaalde hoekjes vind ik niet mooi en dit zeg ik dan ook. (bij de aankoop van de vloer heb ik al duidelijk gemaakt dat ik een hekel aan platte plinten heb). Helaas wordt hier niet echt naar geluisterd ik krijg de opmerking dat het niet anders kan.
    Na afloop wanneer ik het ga schoonmaken zie ik nog veel meer plekken die ik echt verschrikkelijk lelijk vind.
    Na een nacht slecht slapen en een buikpijn gevoel ( ik heb de automatische machtiging al ondertekend) heb ik een mail gestuurd.
    Hier krijg ik dezelfde dag al een reactie op en de donderdag daaropvolgend komt Wim kijken.
    Met sommige punten is hij het eens ( er is hier en daar echt heel erg slordig gewerkt) en bij sommige punten
    had hij het ook op deze manier gedaan.
    Het probleem is dat onze vloer 1 cm minder dikte heeft dan voorheen waardoor kozijnen niet aan de vloer aansluiten dus er ontstaan ruimtes hieronder.
    Ik ontvang de bevestiging dat het allemaal opgelost gaat worden. Dit duurt wel even maar gelukkig is alles nu volledig naar tevredenheid opgelost en ben ik erg blij met de vloer.
    Ik wil jullie aanbevelen aan anderen als ik de zekerheid kan geven dat er steeds dezelfde mannen aan de vloer werken.
    Nu gaan ze naar elkaar wijzen en geven elkaar de schuld.
    Dus een volgend keer als ik wat kom bestellen dan eis ik dat Wim zelf de vloer komt leggen.
    Uiteindelijk een tevreden klant.

    Hartelijke groet,
    Anita Dute

    Reactie van Holland Parket:

    Geachte mevrouw Dute,
    Fijn om te horen dat alles nu goed is gekomen.
    Structuur en glansverschillen zijn altijd lastig te beoordelen, omdat het in dit product mag voorkomen.
    Maar de klant is koning, daarom hebben wij de door u aangegeven delen vervangen.
    Goed dat u nu tevreden bent.
    Veel plezier met de vloer!

    Geweldig

    02-07-2016 door

    WIJ HADDEN BERT WAT EEN VAKMAN . ERG BEHULPZAAM EN NETJES . WIJ ZIJN SUPERBLIJ MET DIT BEDRIJF. 16 JAAR GELEDEN OOK AL EEN VLOER VAN HUN BEDRIJF EN ERG TEVREDEN DUS DAN GA JE OOK WEER TERUG NAAR EEN GOED BEDRIJF . IK GEEF JULLIE EEN DIKKE VET VERDIENDE 10 HOOP DAT JULLIE NOG LANG MOGEN BESTAAN . GROETJES ANNEKE EN SASKIA EN DE KOE

    Start was andere techneut als dag 2, 3 en 4.

    22-06-2016 door

    Start was andere techneut als dag 2, 3 en 4. Bij de start was de medewerker gewoon te laat. Zou tussen 8 en 9 beginnen, maar arriveerde om 10:15. Traag werktempo ook. Dit betrof Martin. Wouter deed de andere 3 dagen, en wat een verschil. Was altijd vroeg op tijd, en werkte snel. Was nergens te beroerd voor, heeft ook de keukenplinten keurig pas gemaakt. Super.
    De vloer en plinten schitterend geplaatst. Trap moet de komende 2 dagen nog gedaan worden, alle vertrouwen dat dat net zo perfect gedaan zal worden.

    Reactie van Holland Parket:


    Allereerst onze excuses voor het late beginnen op de 1e dag.
    Dit kwam omdat de vloer eerst nog ingeladen moest worden bij onze leverancier.
    De 1e dag word er voor uw gevoel niet veel gedaan, maar alle materialen moeten naar binnen gebracht worden en een beginbaan opgezet, dit kost altijd wat meer tijd. Als dit eenmaal vast zit, kunnen we in rap tempo verder.
    Erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het werk van Wouter.
    Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer en mooie gerenoveerde trap.
    Met vriendelijke groet,
    Holland Parket.