Klanten vertellen

Onze klanten geven ons gemiddeld
een 9.7 op basis van 447 ervaringen.

Schrijf een beoordeling

    Bedankt voor uw beoordeling!

    Ervaring

    21-06-2016 door

    Vriendelijke en hardwerkende jongenman van Beek. Prima werk geleverd.

    18-06-2016 door

    Vanwege het tekort van 1 m2 duurt de plaatsing van de vloer nu al ruim een week.

    14-06-2016 door

    Vanwege het tekort van 1 m2 duurt de plaatsing van de vloer nu al ruim een week. Er is slechte communicatie hierover.
    Ben wel tevreden over de kundigheid van de personen die de vloer hebben gelegd. De vloer ziet er tot zover gelegd, heel mooi uit.

    gewoon een fantastisch bedrijf met vakkundige en uiterst vriendelijke mensen

    09-06-2016 door

    Van begin tot eind goed geholpen.

    07-06-2016 door

    Van begin tot eind goed geholpen. Van het uitzoeken van de vloer en de raambekleding t/m het plaatsen. Alles is ook Keurig opgemeten en alle afspraken zijn nagekomen. Er werd ook goed mee gedacht over mogelijkheden en oplossingen.

    Mijn ramen waren een behoorlijke uitdaging, men heeft dit echter zeer goed opgelost, zelfs tot aan het betrekken van de fabrikant aan toe om een goede oplossing te kunnen bieden.

    Voortreffelijk

    03-06-2016 door

    Er wordt wel eens gezegd : een bedrijf is zo goed als het personeel wat er werkt , wel dat is meer dan in orde , ik heb te maken gehad met 2 vakbekwame hardwerkende mensen die precies en " grondig" werkte en met oog voor het detail . ik heb nu weer een prachtige vloer die er prachtig bijligt en weer goed is voor jarenlange leefplezier . Ton van Dijk

    Ervaring

    29-05-2016 door

    De meneer die mijn slaapkamer en bijbehorende hal laminaat heeft gelegd, heeft dit naar mijn tevredenheid gedaan.

    23-05-2016 door

    Leveren goed werk en service

    23-05-2016 door

    Zowel over het gesprek in de showroom, de opmaak van de offerte en het leggen van het lamel-parket door de medewerker zijn wij zeer tevreden

    22-05-2016 door