Vriendelijke en hardwerkende jongenman van Beek. Prima werk geleverd.
18-06-2016 door Marian
Vanwege het tekort van 1 m2 duurt de plaatsing van de vloer nu al ruim een week.
14-06-2016 door
Vanwege het tekort van 1 m2 duurt de plaatsing van de vloer nu al ruim een week. Er is slechte communicatie hierover.
Ben wel tevreden over de kundigheid van de personen die de vloer hebben gelegd. De vloer ziet er tot zover gelegd, heel mooi uit.
gewoon een fantastisch bedrijf met vakkundige en uiterst vriendelijke mensen
09-06-2016 door Don
Van begin tot eind goed geholpen.
07-06-2016 door A
Van begin tot eind goed geholpen. Van het uitzoeken van de vloer en de raambekleding t/m het plaatsen. Alles is ook Keurig opgemeten en alle afspraken zijn nagekomen. Er werd ook goed mee gedacht over mogelijkheden en oplossingen.
Mijn ramen waren een behoorlijke uitdaging, men heeft dit echter zeer goed opgelost, zelfs tot aan het betrekken van de fabrikant aan toe om een goede oplossing te kunnen bieden.
Voortreffelijk
03-06-2016 door A.van Dijk
Er wordt wel eens gezegd : een bedrijf is zo goed als het personeel wat er werkt , wel dat is meer dan in orde , ik heb te maken gehad met 2 vakbekwame hardwerkende mensen die precies en " grondig" werkte en met oog voor het detail . ik heb nu weer een prachtige vloer die er prachtig bijligt en weer goed is voor jarenlange leefplezier .
Ton van Dijk
Ervaring
29-05-2016 door
De meneer die mijn slaapkamer en bijbehorende hal laminaat heeft gelegd, heeft dit naar mijn tevredenheid gedaan.
23-05-2016 door Yolanda
Leveren goed werk en service
23-05-2016 door Tonny
Zowel over het gesprek in de showroom, de opmaak van de offerte en het leggen van het lamel-parket door de medewerker zijn wij zeer tevreden